تماس

سوالات متداول

1- سوالات مرتبط با حساب کاربری

1-1  آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟ 

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش پروفایل کاربری، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

1-2 چرا با وجود اینکه برای تغییر رمز عبور حساب کاربری خود اقدام نمودم، ولی لینک مربوطه برایم ایمیل نشده است؟ گاهی اوقات بویژه ایمیل‌های ارسال شده به gmail در بخش  spam ذخیره می‌شود. لطفا این بخش را چک نمایید. در صورت عدم ارسال مجدداً درخواست تغییر رمز نمایید.

1-3 آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش سفارشات من، سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده نمایید.

 

2- درباره ثبت و پیگیری سفارش

2-1 آیا برای خرید از فروشگاه مجازی یاسین حتما باید در وب سایت عضو شوم؟

بله. شما می‌توانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید.

2-2 آیا فقط در ساعات کاری فروشگاه مجازی یاسین می‌توانم ثبت سفارش نمایم؟

شما در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و محدودیت زمانی وجود ندارد.

2-3 آیا امکان خرید برای شخص دیگر وجود دارد تا سفارش به ایشان تحویل شود؟

بله. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، شما نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت به تحویل اقدام می نمایند.

2-4 آیا فروشگاه مجازی یاسین فاکتور به نام شرکت و شخصیت حقوقی صادر می نماید؟

بله. با تکمیل اطلاعات حقوقی شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری، می‌توانید نسبت به سفارش و اخذ فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام نمایید.

2-5 پیگیری سفارشات در فروشگاه مجازی یاسین چگونه است؟

فروشگاه مجازی یاسین با ارسال پیامک مراحل سفارش را به شما اعلام می نماید. ضمنا در وب سایت امکان پیگیری سفارش با درج کد پیگیری فروشگاه تعبیه شده است.

2-6 پس از ثبت سفارش، میتوانم انصراف دهم؟

بله، می‌توانید با تماس با مرکز‌سفارشات فروشگاه یاسین مجازی به شماره 32119955-034 اقدام نمایید.

2-7 آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله، شما میتوانید از طریق مرکز سفارشات فروشگاه مجازی یاسین به شماره 32119955-034 خرید تلفنی داشته باشید.

2-8 آیا امکان خرید هدیه برای شخص دیگری وجود دارد بدون آنکه فاکتور برای ایشان ارسال شود؟

بله، در مرحله نهایی سفارش و پرداخت، از شما سوال میشود .میتوانید با برداشتن تیک ارسال فاکتور اقدام نمایید.

 

3- ارسال سفارشات

3-1 هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

با توجه به شرایط کالا، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در حساب کاربری – بخش ارسال به اطلاع مشتری می رسد.

3-2 برای ارسال رایگان، باید چقدر خرید کنیم؟

ارسال سفارشات بالای 100 هزار تومان در کرمان رایگان است.

3-3 آیا امکان دریافت سفارش خود در تاریخ و ساعت مشخص وجود دارد؟

بله، شما می توانید با انتخاب ارسال زماندار، مطابق با نظر خود، سفارش را تحویل بگیرید.

3-4 پس از ثبت سفارش، کالا چه موقع تحویل من می گردد؟

شما میتوانید با انتخاب بازه زمانی نسبت به انتخاب نحوه ارسال اقدام نمایید.

 

4- پرداخت

4-1 مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟

شما می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین یا بن یاسین و وجه نقد به هنگام تحویل کالا نسبت به تسویه اقدام نمایید.

4-2 با کدام کارت بانکی، میتوان هزینه سفارش را پرداخت کرد؟

با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه مجازی یاسین، فاکتور خود را تسویه نمایید.

4-3 پرداخت اینترنتی انجام دادم، مبلغ از حساب من کسر گردید ولی تراکنش ناموفق بود؟

در بعضی مواقع با قطع شبکه بانکی این حالت پیش می‌آید. بانک پس از رفع مغایرت به صورت خودکار مبلغ را به حساب شما برگشت میدهد.چنانچه تا 72 ساعت بازگشت پول انجام نگیرد با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس و موضوع را پیگیری نمایید.

4-4 آیا درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه مجازی یاسین امن است؟

بله، بخش درگاه پرداخت سایت از پروتکل امن https استفاده می‌کند که در ابتدای آدرس وجود دارد .ضمناً به هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از وجود قفل طلایی از سمت راست صفحه مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید. توصیه می شود برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید.